– Nowe narzędzie Explore Heatmap umożliwia tworzenie i eksplorowanie map cieplnych ze wszystkich zarejestrowanych lotów
– Wiele ulepszeń w zakresie zużycia pamięci, szybkości ładowania danych i szybkości rysowania map
- Ulepszenia stylu wykresu Wysoki kontrast / Nocny
- Ulepszenia szybkości przełączania między zadaniami pełnoekranowymi
- Ulepszenia wydajności podczas aktualizacji wykresów
- Możesz teraz dostosować ślad pozostawiony przez twój samolot w locie.
- Granice FIS są teraz narysowane na naszych mapach
- Granice międzynarodowe są teraz podświetlone na naszych mapach
- Aktywacje przestrzeni powietrznej przez NOTAM i AUP są wymienione na ekranie Co tu jest dla
- Zaktualizowano cieniowanie i kolory terenu, aby wyglądały lepiej w całej Europie
- Lista ostatnich znalezisk jest przechowywana w oknie wyszukiwania
- Możesz teraz dotknąć wiatru w What's Here, aby zobaczyć wiatry w powietrzu na wszystkich wysokościach
- Ulepszenia graficznego przedstawiania NOTAM w Europie Wschodniej
- Obwiednię CG samolotu można teraz zdefiniować jako wykres moment-masa
- Format pliku GFP jest teraz uwzględniany podczas udostępniania trasy dla urządzeń Garmin GTN
- Wirtualny radar został zaktualizowany, dzięki czemu podczas lotu widać więcej terenu pod tobą
- Dźwięk i mowa są teraz odtwarzane, jeśli utracisz połączenie z Wi-Fi odbiornik komunikatów drogowych
- Ulepszenia szybkości rysowania map
- Różne drobne ulepszenia interfejsu użytkownika
- Różne ulepszenia szybkości ładowania, zużycia pamięci i stabilności
- Przywrócono łączność z systemami Avidyne IFD
- Zaktualizowano animacje pogodowe
- Pobliskie lotniska oferujące ATIS są teraz wyświetlane w zakładce Radio
- Zaktualizowano podświetlanie przestrzeni powietrznej
- Bezpośrednio na przegląd
- Wyszukiwanie punktów trasy w locie posortowane według odległości
- Poprzednie i następne przyciski w dziennikach
- Poprawiona prędkość ładowania wykresów
- Wiele startów i lądowań podczas jednego lotu mogło się nie rejestrować automatycznie
- Prognozowana grubość chmur jest teraz ilustrowana w wirtualnym radarze, gdy włączone są warunki Flyable
- Teraz można zmienić wysokość wirtualnego radaru
- Kody monitorowania częstotliwości są bardziej szczegółowo opisane w Dzienniku pilota i zakładce Radio
- Teraz można rejestrować start ręcznie z menu Logowanie
- NOTAMy, które są mniej istotne dla twojej trasy, zostały przeniesione na koniec odprawy
- Dodano wskazówki dotyczące powiadamiania przez policję i GAR w Wielkiej Brytanii zaktualizowano
- Alerty słowne po otrzymaniu nowego METAR dla lotniska będącego przedmiotem zainteresowania podczas lotu
- Eksport tras do Garmin Pilot jest teraz obsługiwany
- Poprawiono przedstawianie NOTAM na mapie głównej i wirtualnym radarze
- Teraz można zmienić nazwę punktu zwrotnego, który nie jest powiązany z punktem trasy
- Odniesienia do AIC w NOTAM są teraz hiperłączami
- Menu rozwijane Dzienniki wyświetla teraz monit o informację zwrotną, jeśli niedawno leciałeś na lotnisko, dla którego mamy mało danych
- Znajdź miejsce docelowe zawiera teraz odznaki dla najpopularniejszych lotnisk w każdym kraju
- Dodano oddzielną obsługę odbiorników ruchu innych firm Air Avionics AT-1 i PowerFLARM Fusion
- NAPRAWIONO: SkyDemon mógł ulec awarii podczas otwierania dziennika pilota
- Różne optymalizacje w komunikacji internetowej.
awariami Naprawiono - Dodano nową warstwę pogody Warunki latania, pokazującą prognozowane warunki pogodowe związane z twoimi osobistymi preferencjami.
- Konfiguracja SkyEcho 2 została poprawiona.
- Widok weekendowy aktywuje się teraz automatycznie po ustawieniu czasu startu na weekend
- Poprawiono łączność z SkyEcho 2 - Odświeżono
projekty ekranów informacyjnych
- Dane Planu Użytkowania Przestrzeni Powietrznej (AUP) są teraz zintegrowane ze
- Pobieranie danych odprawy w tle zostało usprawnione
- SkyDemon zawiera teraz osobisty Logbook
- Przełęcze górskie są teraz punktami orientacyjnymi, więc możesz wyznaczyć trasę do nich
- Początkowy wybór wykresów jest teraz automatyczny
- Na mapie są teraz wyświetlane przyciski umożliwiające zainstalowanie brakujących wykresów
- Opcje łączności z Internetem zostały uproszczone
- Początkowy wybór mapy jest teraz automatyczny
- Na mapie są teraz wyświetlane przyciski do instalowania brakujących wykresów
- Uproszczono opcje łączności z Internetem
- Narzędzie zasięgu schodzenia wraca teraz do pokazywania zasięgu do powierzchni, gdy jest nad morzem i dodaje adnotacje do pierścienia zasięgu.
- Problemy z łącznością internetową są teraz wyróżnione prostym czerwonym kwadratem za menu ustawień
- Można teraz wysyłać i odbierać profile samolotów pocztą elektroniczną
- Jeśli funkcje IFR są włączone, istnieje teraz ustawienie zasad lotu związane z
- granice Rejon Informacji Powietrznej są teraz rysowane jaśniej
- Oznakowanie granic przestrzeni powietrznej jest teraz jaśniejszy i mądrzejszy
- Przedstawianie wciągarki wodowania, lotniarstwo, paralotniarstwo i spadochron dropzones został poprawiony
- Glidesafe został zaktualizowany i domyślnie pokazuje teraz zasięg schodzenia do 1000 stóp AGL, zamiast nad ziemią
- Zmieniono opcje mapowania, aby były prostsze
- Przycisk fotografii lotniczej pojawia się teraz na mapie w skali 1:25 000 i większej Naprawiliśmy
- Wprowadzono nowe kolorowanie i porządkowanie po zmniejszeniu do 2M, 3M, 5M i 10M skale map
- Nazwa podsumowania dziennika została zmieniona na Wyświetl wszystkie czasy lotu, aby
zwiększyć wykrywalność - Dzienniki wyeksportowane ze SkyDemon do Google Earth mają teraz suwak czasu
- ATZ i CTR są teraz rysowane w widoku fotografii lotniczej
- Zwiększono wydajność uruchamiania i wczytywania wykresów
-
- Pełna synchronizacja między urządzeniami jest teraz dostępna dla profili samolotów.
- Stan nawierzchni drogi startowej (format MOTNE) jest teraz dekodowany w METAR. W
- Rejestrowanie lotów jest teraz całkowicie zatrzymywane, jeśli wyraźnie wylogujesz silnik z czasu wyłączenia
- Podczas lotu magnetyczny kierunek następnego etapu jest wyświetlany, gdy zbliżasz się do punktu zwrotnego.
- NAPRAWIONO: Obszary miejskie mogą być ukryte w stylach wykresów innych niż SkyDemon
- Teraz na stronie lotniska znajduje się przycisk, aby wyświetlić go w 3D
- Ekran / karta Airfields została przeprojektowana, aby była bardziej przyjazna i zawiera teraz informacje o pogodzie
- Przeprojektowano ekran dziennika śladów, aby przekazać więcej informacji o statystykach dziennika i przedstawić jaśniejszy widok funkcji eksploracji i udostępniania dziennika
- Przeprojektowano ekrany AIP, Flight Guides i User Documents
- Niemieckie tłumaczenie oprogramowania SkyDemon zostało zmienione
- Dostępny jest teraz symbol samolotu z automatycznym żyroskopem
- Wprowadzono ustne informacje o ruchu, aby cały ruch wokół ciebie był komunikowany słownie
- Powiadomienia ustne są teraz wydawane podczas kołowania na ziemi, gdy masz zamiar wejść na pas startowy
- Ostrzeżenia nawigacyjne obsługują teraz wypowiadane wyjście
- Ostrzeżenia przed przeszkodami zostały udoskonalone, aby rzadziej pokazywać je po prostu dlatego, że jesteś w zejściu
- Podczas nawigacji SkyDemon będzie nadal logował twoją pozycję nawet po przejściu do innej aplikacji
- Dokumenty lotniskowe mogą teraz być pobierane automatycznie dla twojej trasy
- Możesz teraz wybrać więcej niż jeden niezależny odbiornik ruchu
- Dekodowanie FLARM jest teraz dostępne dla odbiornika ruchu SkyEcho 2
- Łatwy dostęp jest teraz do silnika i blokuje funkcje rejestrowania czasu, i do zalogowanych czasów, podczas gdy w trybie nawigacji na ziemi
- Rejestrowanie czasu bloków jest teraz automatyczne
- Ustawienia wydajności samolotu zostały zreorganizowane, aby były bardziej intuicyjne
- Olej napędowy został dodany jako rodzaj paliwa dla samolotów
- Nowe narzędzie Znajdź miejsce docelowe ułatwia lokalizowanie lotnisk według posiadanych urządzeń, dostępności paliwa lub wymagań dotyczących drogi startowej
- Nowa funkcja Pilot Notes umożliwia pisanie notatek publicznych na dowolnym lotnisku, dzięki czemu inni mogą łatwo poznać warunki i dostępne tam udogodnienia
- Możesz teraz wyznaczyć listę swoich ulubionych lotnisk, aby upewnić się, że są one zawsze dostępne w zakładce / oknie Airfields
- Menu What's Here w locie informuje teraz, ile czasu zajmie przelot do wybranego punktu, a także odległość i namiar do / z niego
- Wyświetlacz pogody UAT został ulepszony, dzięki czemu więcej jest widocznych podczas lotu, dzięki lepszej kontroli ukrywania
- Jest teraz przełącznik, który umożliwia wyświetlanie (i ostrzeżeń) przestrzeni powietrznej tylko w nocy
Jedyny przykład takiej przestrzeni powietrznej jest obecnie planowany na kolejny wykres dla Niemiec, planowany na 26 kwietnia.
- Nowa funkcja zdjęć lotniczych zastępuje Airfield Explorer i mapę satelitarną
Ta funkcja pokrywa funkcje lotnisk i inne informacje lotnicze na temat fotografii lotniczej. Możesz zmieniać trasę, tworzyć i modyfikować punkty użytkownika, przybliżać określone funkcje lotniska, mierzyć odległości w ziemi w metrach, znajdować adresy domów w całej Europie i nie tylko.
- Niektóre nakładki mapy są teraz pomijane podczas wyświetlania wykresu georeferencyjnego
- Ulepszono moduł rejestrowania lotów, dzięki czemu można rejestrować wiele innych elementów, takich jak czas pracy silnika, czas blokowania i notatki o dowolnej formie - Dostęp do konfiguracji samolotów i ustawień lotu za pomocą jednego przycisku jest teraz możliwy dzięki bąbelowi odległości i czasu u góry mapy - Opcje korzystania z Internetu i opcje urządzeń innych producentów są teraz podzielone na osobne wpisy w Ustawieniach
- Przechowywanie tras w chmurze jest teraz automatyczne - W trybie planowania pojawia się nowa karta Ostrzeżenia, która pokazuje wszystkie ostrzeżenia dotyczące planowania trasy - Ustawienia Szczegóły lotu zostały przeniesione do menu Trasa
- Udoskonalono drukowanie dziennika pilota (poza pakietem Briefing Pack), aby zaoferować lepsze opcje układu i stworzyć plik PDF - Nowa karta Radio zastępuje kartę Szczegóły lotu w locie i zapewnia natychmiastowy dostęp do częstotliwości i słyszalnych skrzek dostępnych na aktualnej pozycji iw przyszłości - Ostrzeżenia o bliskości lotniska zostały wprowadzone zarówno podczas planowania, jak i latania - Teren o wysokiej rozdzielczości jest teraz automatycznie pobierany w tle po włączeniu
- Radar z opadów na żywo, aktualizacje TAF i METAR mogą teraz być odbierane przez SkyDemon w locie podczas korzystania z kompatybilnego urządzenia i odbierania UAT
- Dostęp do pakietu rejestrów pilotów i materiałów informacyjnych jest teraz możliwy tylko z zaplanowanym locie lokalnym - Teraz pokazujemy szybką odległość i namiar z dowolnej pozycji na mapie u góry menu What's Here podczas lotu - Po dodaniu nowego samolotu do biblioteki samolotów otrzymasz listę istniejących profili samolotów do spersonalizowania - Teraz można otworzyć rejestr lotów wysłany do ciebie pocztą elektroniczną, który doda go do twojej biblioteki SkyDemon
- Złożone plany lotów mogą być teraz zarządzane (anulowane, opóźnione, zamknięte, przeglądane) z poziomu SkyDemona - Mapa automatycznie powiększa i zmniejsza widok, opuszczając lotnisko startowe i zbliżając się do lotniska lądowania - Kawałki przestrzeni powietrznej i NOTAM są teraz podświetlone w radarach wirtualnych, a także na głównej mapie - Szybkość renderowania tablic georeferencyjnych została znacznie ulepszona w wersji Android 5 (Lollipop) i nowszych wersjach
Informacje TAF, METAR, Wind i GAFOR są teraz pięknie reprezentowane na ekranie What's Here i tooltip Przycisk wskaźnika północnego został zastąpiony przyciskiem "przesuń do bieżącej lokalizacji" w trybie planowania