Jak zainstalować plik APK / APKS / OBB na Androida?
Cześć, Możesz tam pobrać plik APK "Todo Cloud" dla vivo Y53 bezpłatnie, wersja pliku apk to 10.4.25 aby pobrać do vivo Y53 po prostu kliknij ten przycisk. To łatwe i gwarancja. Dostarczamy tylko oryginalne pliki APK. Jeśli którykolwiek z materiałów w tej witrynie narusza Twoje prawa, zgłoś nam
Jest to najlepsza aplikacja do planowania i zarządzania listami zadań na Androida dla list rzeczy do zrobienia. Jest to bez dwóch zdań najlepsza aplikacja do zrobienia, dopracowana przez 10 lat ciągłego doskonalenia.
Został zaktualizowany o ulepszenia stabilności i funkcji. Utwórz listę rzeczy do zrobienia online i zsynchronizuje się z urządzeniami z Androidem, Internetem, Windows, Mac i iOS, dzięki czemu lista zadań jest zawsze aktualna.
Todo Chmura jest najlepszy Android Task Manager systemu produktywność pomagając milionom:
• Poprawa efektywności czasowej
• Pamiętaj ważne szczegóły
• Dostarczaj wyniki na żywo
• podniesienie jakości i spójności
• Zostań bardziej niezawodne
• zarobić więcej pieniędzy
• budowy zdrowych nawyków i osiągać cele
• z zmiany zachowań
Prosty w dostosowaniu i przyjemny w użyciu, Todo Cloud ma wszystko, czego oczekujesz od codziennego menedżera produktywności, w tym:
• DATY ROZPOCZĘCIA I KOŃCA - Zmierz początek, czas trwania i przewidywane daty zakończenia.
• UWAGI ZADANIA I KOMENTARZE - Dodawaj ważne notatki. Komentarze są śledzone według dnia i osoby.
• CZYNNOŚCI ZADANIA - Skojarz dowolne zadanie z osobą w swojej książce adresowej, adresie URL lub numerze telefonu, abyś mógł szybko wykonać akcję, gdy nadejdzie czas na wykonanie pracy. Utwórz listę inteligentną, aby zobaczyć wszystkie zadania z akcjami dotyczącymi osób.
• KILKA PRZYPOMNIEŃ - Chcesz zachęcić 1 miesiąc, 1 tydzień, 1 dzień i 1 godzinę przed terminem wykonania zadania. Śmiało, zostań naszym gościem na wiele sposobów, aby uzyskać wyniki. Ale uważaj na czujne zmęczenie.
• POWTARZAJĄCE SIĘ ZADANIA- Ustaw zadanie, które będzie powtarzane, gdy będzie potrzebne, z powtarzaniem na podstawie terminu lub daty zakończenia. Jeśli chcesz otrzymywać przypomnienia o wyrzucaniu śmieci w każdy czwartek bezbłędnie, wybierz cykl na podstawie terminu. Jeśli chcesz, aby codzienne powtarzające się przypomnienie wysyłało komuś podziękowanie co kilka dni, wybierz cykl na podstawie daty ukończenia, a będziesz mieć swobodę wysyłania tej notatki w dogodnym czasie.
• PRZYPOMNIENIA DOTYCZĄCE LOKALIZACJI - Musisz pamiętać o zakupie przedmiotu lub wykonaniu zadania po przybyciu w określone miejsce? Nie ma problemu. Umieść pinezkę w tym miejscu, a Todo Cloud powiadomi Cię o szczegółach zadania, gdy tam dotrzesz.
• TWORZENIE ZADANIA E-MAIL- Zaloguj się do klienta internetowego Todo Cloud, wybierz ustawienia i skopiuj swój niestandardowy adres e-mail. Następnie wyślij do siebie e-mail z zadaniami, które zostały umieszczone w Twojej skrzynce odbiorczej Todo Cloud lub możesz zalogować się do swoich ustawień, aby dostosować domyślną lokalizację dla nowych zadań.
• BEZPIECZNA SYNCHRONIZACJA Z CHMURĄ - synchronizacja Todo Cloud niezawodnie tworzy kopie zapasowe danych w naszej bezpiecznej chmurze, udostępniając je bezproblemowo niezależnie od tego, czy pracujesz w systemie Windows, Mac, sieci Web, iOS czy Android.
• INTELIGENTNE LISTY- Twórz własne listy za pomocą filtrów, które organizują zadania według dowolnego elementu danych w Todo Cloud. Chcesz zobaczyć zadania przed 4 tygodniami i później? Chcesz zobaczyć zadania przypisane do osoby? Chcesz zobaczyć zadania oznaczone określonym słowem? Możesz to zrobić. Wrzuć wszystko do Todo Cloud, aby wyszukiwać, organizować i śledzić zadania tak, jak chcesz.
• WIDOK KALENDARZA - w dowolnym widoku listy kliknij ikonę kalendarza, aby zobaczyć miesięczny widok zadań uporządkowanych według terminów. Chcesz szybko zmienić termin wykonania dowolnego zadania? Przeciągnij i upuść zadanie na nową datę w kalendarzu, a termin zostanie zmieniony.
• FOCUS LISTS - Szybko przeglądaj wszystkie zadania z terminem wykonania dzisiaj lub w przeszłości.
• GOOGLE ASSISTANT GŁOS NA TEKST- Użyj poleceń głosowych GOOGLE ASSISTANT, aby przechwytywać zadania w podróży.
• UDOSTĘPNIJ LISTY - Zaproś innych do przeglądania zadań i współtworzenia.
• DO ZROBIENIA W BIZNESIE - wszystkie te funkcje zwiększające produktywność są dostępne dla zespołów osób z dodatkowym zarządzaniem przez administratora. Podejście mobile-first zwiększy wydajność Twojego zespołu dzięki zaawansowanemu zarządzaniu zadaniami. Dowiedz się więcej: https://www.appigo.com/for-business/
Pobierz Todo Cloud i uzyskaj 14-dniową BEZPŁATNĄ wersję próbną funkcji Premium dostępnych w ramach taniej subskrypcji miesięcznej / rocznej! Później podstawowe funkcje pozostają bezpłatne. Zobacz pełne ceny: https://www.appigo.com/pricing