Jak zainstalować plik APK / APKS / OBB na Androida?
Cześć, Możesz tam pobrać plik APK "Callbreak" dla Samsung Galaxy J5 bezpłatnie, wersja pliku apk to 9.0.8 aby pobrać do Samsung Galaxy J5 po prostu kliknij ten przycisk. To łatwe i gwarancja. Dostarczamy tylko oryginalne pliki APK. Jeśli którykolwiek z materiałów w tej witrynie narusza Twoje prawa, zgłoś nam
Call Break to strategiczna gra karciana oparta na sztuczkach, podobna do Spades.
W CallBreak bierze udział czterech graczy, korzystając z talii 52 kart do gry. Gra jest bardzo popularna w Nepalu i niektórych miejscach w Indiach. Gra jest bardzo podobna do innych gier opartych na sztuczkach, zwłaszcza Pik. W CallBreak zamiast lewy używane jest
określenie: „Hand”, „Call” zamiast licytacji. Po każdym rozdaniu gracz musi dokonać „sprawdzenia” lub „licytować” liczbę rozdań, które może zbić, a celem jest zbicie co najmniej takiej liczby rozdań w rundzie i próba złamania innego gracza, tj. zatrzymania go od otrzymania ich połączenia. Po każdej rundzie punkty zostaną obliczone, a po pięciu rundach gry każdy gracz otrzyma pięć rund, a suma punktów zostanie dodana, a gracz z największą łączną liczbą punktów wygra. Rozdaj i zadzwoń
W grze będzie pięć rund gry lub pięć rozdań. Pierwszy krupier zostanie wybrany losowo, a następnie kolej na rozdanie będzie następować zgodnie z ruchem wskazówek zegara, zaczynając od pierwszego krupiera. Krupier rozda wszystkie 52 karty czterem graczom, czyli po 13 każdemu. Po zakończeniu każdego rozdania gracz pozostawiony krupierowi dokona sprawdzenia – czyli liczby rąk (lub lew), które według niego prawdopodobnie zbierze, a sprawdzenie przechodzi ponownie zgodnie z ruchem wskazówek zegara do następnego gracza, aż wszyscy 4 gracze skończą powołanie.
Licytacja
Wszyscy czterej gracze, zaczynając od gracza po prawej stronie krupiera, licytują pewną liczbę lew, które muszą wygrać w tej rundzie, aby uzyskać pozytywny wynik, w przeciwnym razie otrzymają wynik negatywny.
Gra
Po tym, jak każdy gracz zakończy swoje sprawdzenie, pierwszy ruch wykona gracz obok rozdającego, ten pierwszy gracz może rzucić dowolną kartę, kolor rzucony przez tego gracza będzie kolorem wiodącym, a każdy gracz po nim musi mieć wyższą rangę kolorze, jeśli nie mają tego samego koloru o wyższej randze, muszą podążać za dowolną kartą w tym kolorze wiodącym, jeśli w ogóle nie mają tego koloru, muszą przełamać ten kolor za pomocą karty atutowej (którą jest pik dowolnego ranga), jeśli nie mają również pika, mogą rzucić dowolną inną kartę. Najwyższa karta w kolorze wiodącym zbierze rękę, ale jeśli kolor wiodący został przełamany przez pik (y), wówczas w tym przypadku ręka zostanie zachwycona najwyższą kartą pik. Zwycięzca rozdania prowadzi do następnego rozdania. W ten sposób runda trwa aż do zakończenia 13 rozdań, po czym rozpocznie się kolejne rozdanie.
Punktacja
Gracz, który wykona co najmniej tyle lew, ile wynosi jego oferta, otrzymuje wynik równy jej ofercie. Dodatkowe triki (Over Tricks) są warte dodatkowo 0,1 razy jeden punkt za każdą. Jeśli nie uda się uzyskać określonej oferty, wynik zostanie odliczony w wysokości określonej oferty. Po ukończeniu 4 rund wyniki są sumowane, aby pomóc graczom wyznaczyć cel na ostatnią rundę. Po rundzie finałowej ogłaszany jest zwycięzca i zdobywcy drugiego miejsca w grze.
Ta gra jest lokalnie znana w Indiach jako Lakdi lub Lakadi, w Nepalu jako Call Break i nazywa się ją również Ghochi.