– Teraz możesz wybrać domyślną listę zgłoszeń wyświetlaną po uruchomieniu aplikacji.
– Poprawki błędów i udoskonalenia
- Poprawki błędów i ulepszenia
- Poprawki błędów i ulepszenia
— w aktualizacji usunęliśmy kilka błędów.
- Poprawki błędów i ulepszenia.
— usunęliśmy kilka błędów w aktualizacji.
- Poprawki błędów i ulepszenia
- Poprawki błędów i ulepszenia
Dodaliśmy reguły układu i sprawdzania poprawności dla szybkich działań w całym module biletów aplikacji.
W aktualizacji usunęliśmy kilka błędów.
• W aktualizacji usunęliśmy kilka błędów.
• W aktualizacji usunęliśmy kilka błędów.
Poprawki błędów i ulepszenia wydajności.
W aktualizacji usunęliśmy kilka błędów.
W aktualizacji usunęliśmy kilka błędów.
• Usunęliśmy kilka błędów w aktualizacji.
Poprawki błędów i ulepszenia
• Możesz teraz nadążać za swoimi zadaniami, korzystając z przypomnienia o zadaniu. W
• Wprowadziliśmy wsparcie dla modułu Konta w aplikacji.
• Usunęliśmy kilka błędów w aktualizacji.
• Widżet: uzyskaj szybki przegląd liczby biletów za pomocą zupełnie nowego widżetu
• Tagi: możesz teraz oznaczyć swoje bilety, aby mieć do nich łatwy dostęp bezpośrednio z aplikacji
• Możesz teraz korzystać z szablonów i przeglądać jego szczegóły podczas tworzenia zgłoszenia.
• Usunęliśmy kilka błędów w aktualizacji.
• Usunęliśmy kilka błędów w aktualizacji.
• Usunęliśmy kilka błędów w aktualizacji.
• Oś czasu: Możesz uzyskać pełną listę biletów wysłanych przez klientów za pomocą funkcji Oś czasu.
• Usunęliśmy kilka błędów w aktualizacji.
Poprawki błędów i ulepszenia
• Analiza nastrojów: wprowadziliśmy obsługę analizy nastrojów Zia. Możesz teraz być świadomy emocji swoich klientów i odpowiednio reagować na bilety
• Bazgroły: zapisuj swoje myśli i dodawaj je jako załączniki do komentarzy lub zgłoszeń, a także dodawaj adnotacje do zdjęć.
• Możesz teraz wyświetlić fragmenty dodanych komentarzy i odpowiedzi na zgłoszenia bezpośrednio z panelu powiadomień.
• W tej aktualizacji wprowadziliśmy odświeżający interfejs użytkownika modułu Kontakty. Będziesz także mógł przeglądać szczegóły kont w aplikacji ,
W tej aktualizacji wprowadziliśmy obsługę funkcji „Śledzenie czasu” w zadaniach.
Wprowadziliśmy obsługę zatwierdzeń w aplikacji.
Możesz teraz dowiedzieć się, kiedy nowa aktualizacja aplikacji jest dostępna bezpośrednio w aplikacji.
• Usunęliśmy kilka błędów w aktualizacji.
• W tej aktualizacji wprowadziliśmy obsługę Snippetów. Oszczędź czas na przygotowywaniu odpowiedzi na zgłoszenia, korzystając z fragmentów.
• Możesz teraz dodawać załączniki do zgłoszeń podczas ich tworzenia.
• W tej aktualizacji wprowadziliśmy obsługę makr. Stosując makro do zgłoszeń, możesz szybko wykonywać zestawy często używanych akcji, takich jak wysyłanie alertów e-mail, tworzenie zadań i aktualizowanie pola o określoną wartość.
• Możesz teraz wybrać wiele biletów i wykonać z aplikacji akcje Przypisz i Aktualizuj.
• Usunęliśmy kilka błędów w aktualizacji.
pinezek Poprawki błędów i ulepszenia
Zapewniliśmy pomoc w dostępie do artykułów bazy wiedzy w zgłoszeniach. Odpowiadając na zgłoszenia, możesz szybko uzyskać dostęp do artykułów i dostarczać rozwiązania klientom.
• Reguły sprawdzania poprawności: W tej aktualizacji wprowadziliśmy obsługę reguł sprawdzania poprawności. Możesz teraz określić, w jaki sposób chcesz, aby Twoje dane były, upewniając się, że agenci spełniają standardy ustanowione dla rekordów przy użyciu reguł walidacji.
Zgubiliśmy kilka błędów w aktualizacji.
• Zamknięcie biletu: Możesz zdecydować, czy klienci będą powiadamiani pocztą elektroniczną / SMS-em, gdy bilet / żądanie zostanie zamknięte.
• Widoki oznaczone gwiazdką: możesz oznaczyć gwiazdką i odznaczyć najczęściej używane widoki w aplikacji, aby uzyskać szybki dostęp.
• Możesz teraz odpowiadać na żądania klientów wysyłane za pośrednictwem aplikacji Twitter i Facebook z aplikacji.
Zgubiliśmy kilka błędów w aktualizacji.
• Wiele zapytanych o funkcję "Połącz" jest teraz tutaj. Możesz teraz połączyć do 3 biletów w aplikacji.
• Poprawiliśmy interfejs użytkownika i rozwiązaliśmy kilka błędów w tej aktualizacji.
W tej aktualizacji rozwiązaliśmy scenariusz awarii
Śledzenie czasu: Możesz teraz śledzić ilość czasu poświęcanego na obsługę biletów
-Wybierz język wyświetlacza z aplikacji
-Użytkownicy mogą teraz tworzyć portal z aplikacji Desk
- Zaadresowaliśmy scenariusz awarii i zmiażdżyliśmy kilka brzydkich błędów w tej aktualizacji
Śledzenie czasu: możesz teraz śledzić ilość czasu poświęcanego na obsługę biletów
Wybierz język wyświetlania swojego wyboru z aplikacji
Użytkownicy mogą teraz tworzyć portal z aplikacji Desk
* Możesz teraz być natychmiast powiadomiony, gdy otrzymasz nowe bilety od swoich klientów.
* Miej oko na swoje bilety w nowym widoku kolejki opartym na statusie
* Zmieniliśmy także kilka błędów w tej aktualizacji
- Możesz teraz przejść przez różne etapy obsługi biletu z Blueprint.
- Usunęliśmy kilka błędów w tej aktualizacji
Usunęliśmy kilka błędów w tej aktualizacji
Poprawki błędów
Zgłoszenie do biletu: Monitoruj czas spędzony na biletach przez agentów za pomocą funkcji Time Entry.
Historia biletów: uzyskaj kompletny historyczny podział działań przeprowadzanych wokół biletów na każdym etapie drogi
Wprowadziliśmy teraz konfigurowalne ustawienia prywatności i zabezpieczeń, aby zwiększyć bezpieczeństwo Twoich danych.
Przedstawiamy drużyny! Teraz możesz przypisać bilety do grupy agentów, aby efektywnie podzielić pracę i pozostać na szczycie każdego biletu.
- Obsługa kanałów powiadomień: spersonalizuj kanały powiadomień, zmieniając ich wygląd i sposób oraz kontroluj, w jaki sposób każdy kanał prezentuje informacje.
- Głębokie łączenie: możesz teraz uruchomić aplikację bezpośrednio, dotykając hiperłączy w wiadomościach e-mail, dokumentach itp.
Możesz teraz przesyłać załączniki i uzyskiwać do nich dostęp z biletów, wątków i komentarzy.
- Możesz teraz uzyskać podgląd szczegółów biletów podążając za biletami, a także przypisać obserwujących bilety - Możesz wyszukiwać bilety w różnych działach
- Obsługa wątków prywatnych: możesz oznaczyć wątek jako prywatny lub wyświetlić go w centrum pomocy dla klientów, upubliczniając go, odpowiadając na wiadomość e-mail. - Aplikacja Zoho Desk jest teraz zgodna z systemem Android Oreo - Aplikacja obsługuje teraz języki tamilski, hindi, telugu, marathi i bengalski. - Poprawki błędów i ulepszenia wydajności
- W tej aktualizacji zmiażdżyliśmy kilka brzydkich błędów
- Edytuj i usuń komentarze: Komentarze z biletów można teraz edytować i usuwać za pomocą aplikacji. - Mark as Spam: Bilety mogą być teraz oznaczone jako spam, dzięki czemu lista ogłoszeń jest wolna od spamu. - Cześć, Bonjour, Hallo, Hola, 你好, こ ん に ち は, Ciao, Hej, Здравствуйте, Merhaba. Aplikacja jest teraz płynna w 12 językach. - W tej aktualizacji zmiażdżyliśmy także kilka brzydkich błędów.