Ulepszenia doświadczenia użytkownika i poprawki błędów
Ulepszenia doświadczenia użytkownika i poprawki błędów
W BASE stale ulepszamy aplikację My BASE.
W tej wersji umożliwiamy otrzymywanie powiadomień przez aplikację w Dniu Wolnych Danych. Free Data Day, czyli każdego pierwszego dnia każdego miesiąca 24 godziny darmowych danych dla abonentów BASE.
Dodaliśmy również kilka ulepszeń do doświadczenia użytkownika i naprawiliśmy kilka błędów.
Ulepszenia doświadczenia użytkownika i poprawki błędów
Ulepszenia w zakresie wygody użytkownika i poprawki błędów
W BASE stale ulepszamy aplikację My BASE.
W tej wersji proces aktywacji karty SIM jest bardziej przejrzysty, niezależnie od tego, czy zamówiłeś abonament miesięczny, czy kartę przedpłaconą za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji.
Dodaliśmy również kilka ulepszeń do doświadczenia użytkownika i naprawiliśmy kilka błędów.
Ulepszenia w zakresie wygody użytkownika i poprawki błędów
W BASE stale ulepszamy aplikację My BASE. W tej wersji dodaliśmy kilka ulepszeń do doświadczenia użytkownika, w tym ułatwienia dostępu dla osób niedowidzących. Ponadto naprawiliśmy kilka błędów.
W BASE stale ulepszamy aplikację My BASE. W tej wersji dodaliśmy kilka ulepszeń do doświadczenia użytkownika, w tym ułatwienia dostępu dla osób niedowidzących. Ponadto naprawiliśmy kilka błędów.
W tej wersji możesz przeglądać i zarządzać swoimi zakupami i subskrypcjami PayByMobile. PayByMobile, czyli płacenie online za pomocą Twojego BASE numeru telefonu komórkowego. Możesz wygodnie kupować wszystkie swoje aplikacje i rozrywkę za pomocą smartfona, bez szukania karty bankowej. Nie płacisz za zakupy do końca miesiąca, rachunkiem za telefon komórkowy lub wartością połączenia, jeśli masz kartę przedpłaconą. To standardowe i bezpłatne rozwiązanie BASE.
W tej wersji możesz przeglądać i zarządzać swoimi zakupami i subskrypcjami PayByMobile. PayByMobile, czyli płacenie online za pomocą Twojego BASE numeru telefonu komórkowego. Możesz wygodnie kupować wszystkie swoje aplikacje i rozrywkę za pomocą smartfona, bez szukania karty bankowej. Nie płacisz za zakupy do końca miesiąca, rachunkiem za telefon komórkowy lub wartością połączenia, jeśli masz kartę przedpłaconą. To standardowe i bezpłatne rozwiązanie BASE.
W BASE stale ulepszamy aplikację My BASE. W tej nowej wersji dodaliśmy kilka ulepszeń do doświadczenia użytkownika i naprawiliśmy kilka błędów.
W BASE stale ulepszamy aplikację My BASE. I do tego możemy skorzystać z Twojej pomocy. W tej wersji Ty jako użytkownik masz możliwość powiedzenia nam, co myślisz o naszej aplikacji, abyśmy mogli ją jeszcze ulepszyć. Ponadto dodaliśmy kilka ulepszeń do doświadczenia użytkownika i naprawiliśmy kilka błędów.
W BASE stale ulepszamy aplikację My BASE. Oto niektóre z najnowszych funkcji.
- Zostań klientem za pośrednictwem aplikacji My BASE. Wygodnie zamów przedpłaconą kartę SIM za pośrednictwem aplikacji i od razu dostarcz ją do domu.
- Kupiłeś kartę SIM online, przez aplikację lub razem z kuponem startowym w sklepie? Następnie możesz go teraz aktywować również w aplikacji!
- Naprawiliśmy kilka błędów.
W tej nowej wersji wprowadzamy możliwość idealnego kontrolowania użytkowania poza subskrypcją. Możesz zablokować koszty poza planem miesięcznym lub ustawić kwotę limitu, w tym usługi stron trzecich. Zmień swój limit lub wyłącz je w dowolnym momencie. Możesz to zrobić dla własnego numeru lub dowolnego innego numeru na koncie BASE. Istnieje również możliwość ustalenia osobnego limitu na płatne usługi obce.
Ulepszenia doświadczenia użytkownika i poprawki błędów
Stale ulepszamy aplikację My BASE. Odsłuchaj wiadomości z poczty głosowej, korzystając z opcji poczty głosowej w menu „Więcej”. Odsłuchiwanie i zarządzanie wiadomościami poczty głosowej nigdy nie było tak proste! Naprawiliśmy również kilka drobnych błędów.
Najważniejszą nową funkcją w tej wersji jest to, że możesz aktywować 5G, jeśli masz kompatybilną z 5G urządzenie i ostatnia subskrypcja BASE. Zawsze, gdy znajdziesz się w miejscu, w którym 5G jest dostępne w sieci BASE, będziesz cieszyć się superstabilnym połączeniem.
Dodatkowo wyjaśniamy dodatkowym użytkownikom na Twoim koncie, jakie czynności mogą wykonywać samodzielnie, a jakie musi wykonać kierownik linii.
Naprawiliśmy kilka drobnych błędów.
Stale ulepszamy aplikację My BASE. Najważniejszą nowością w tej wersji jest tryb ciemny. Od teraz możesz korzystać z aplikacji w trybie jasnym lub ciemnym, całkowicie zgodnie z codziennym użytkowaniem smartfona. Jeśli masz umowę ze smartfonem, teraz pokażemy Ci przegląd z wartościami rezydualny za każdy miesiąc Twojej umowy. Oprócz tego naprawiliśmy również kilka drobnych błędów.
Udoskonalenia interfejsu użytkownika i poprawki błędów
Stale ulepszamy nową aplikację BASE. Ważną nową funkcją jest możliwość zarządzania ewentualnymi innymi liniami na koncie BASE w tej samej sesji aplikacji. Na ekranie startowym pokazujemy teraz powiadomienia o użytkowaniu, np. gdy przekroczyłeś kwotę miesięcznego pakietu. Blokowanie określonych usług, takich jak numery o podwyższonej opłacie lub połączenia międzynarodowe, można teraz wykonać w menu Ustawienia. Poprawiliśmy również wygodę użytkowników niektórych usług i naprawiliśmy ograniczoną liczbę błędów.
Stale ulepszamy nową aplikację BASE. Doładowując telefon, uzyskasz teraz pełny wgląd w różne bonusy, które otrzymujesz wraz z doładowaniem, możesz teraz także zapłacić fakturę BASE innej osoby, wybierając numer z kontaktów. Poprawiliśmy również wygodę użytkowników niektórych usług i naprawiliśmy ograniczoną liczbę błędów.
Możesz teraz łatwo aktywować e-fakturowanie, przeglądać podsumowanie płatności podczas opłacania faktur lub doładowań. Wprowadziliśmy również pewne ulepszenia w historii użytkowania, a na ekranie docelowym aplikacji możesz teraz odrzucać wiadomości, których nie chcesz już widzieć, przesuwając palcem w lewo.
Jeszcze większa kontrola nad użytkowaniem dzięki opcji blokowania określonych usług, takich jak połączenia międzynarodowe, roaming czy numery premium. Możesz teraz łatwo aktywować polecenie zapłaty, dodać załączniki do formularza kontaktowego, zablokować kartę SIM i wybrać sposób otrzymywania alertów użytkowania. Co więcej, wprowadziliśmy kilka ulepszeń w zakresie zmiany planu, zarządzania opcjami i doładowania. Na przykład możesz łatwo wybrać numer ze swoich kontaktów, aby doładować.
Co nowego? Jeszcze lepsze wrażenia użytkownika, poprawki kilku błędów i rozwiązanie problemu z logowaniem dla użytkowników Androida. Co więcej, możesz teraz również sprawdzić historię doładowań i szczegóły użytkowania (z rozbudowanymi opcjami filtrowania i sortowania).
- Ulepszona nawigacja dzięki nowemu układowi i interfejsowi
- Przegląd rachunków i faktur oraz ich statusu
- Łatwiejsze doładowanie
- Porównanie abonamentów miesięcznych i szybkie przełączanie
- Wszystkie informacje o karcie SIM dostępne w skrócie
- Łatwa zmiana ustawień prywatności i danych osobowych
Ulepszenia wrażeń użytkownika i poprawki błędów
Udoskonalenia w obsłudze i poprawki błędów
Ulepszenia interfejsu użytkownika i poprawki błędów
Ulepszenia wrażenia użytkownika i poprawki błędów
Ta nowa wersja aplikacji obsługuje Free Data Day. Free Data Day to kolejna ekskluzywna usługa BASE: jako subskrybent pierwszego dnia każdego miesiąca otrzymujesz 24 godziny bezpłatnych danych, z którymi możesz robić, co chcesz. I to co miesiąc.
Udoskonalenia obsługi użytkownika i poprawki błędów
Ulepszenia obsługi użytkownika i poprawki błędów
Udoskonalenia obsługi użytkownika i poprawki błędów
Ulepszenia wrażenia użytkownika i poprawki błędów
Odświeżiliśmy aplikację i naprawiliśmy drobne błędy
My odnawiane aplikację i Poprawiono kilka błędów Niewielkie
Małe ulepszenia
Zobacz więcej informacji: my verwijderden wat onnodige information for Facturen.
W oparciu o twoje: wybierz na numer i wybierz aplikację, aby uzyskać więcej informacji.
Małe ulepszenia
Poprawki błędów
Poprawione błędy
- Zaloguj się łatwo
- Użyj przycisku doładowania, aby natychmiast doładować
- Użyj nowego wyszukiwania i menu nowej aplikacji, i znajdź to, czego szukasz jeszcze szybciej
Naprawione błędy
Poprawki błędów
Poprawki błędów
Poprawki błędów
- Więcej danych i połączeń bez ograniczeń? Aktywuj opcję nieograniczonego połączenia lub zmień swój plan taryfowy na oparty na Tobie, w którym opcja jest uwzględniona. Odwiedź BASE.be, aby uzyskać więcej informacji.
- Zmień kartę przedpłaconą na abonament miesięczny za pomocą kilku kliknięć.
- Poprawki błędów i ulepszenia wydajności.
- Więcej danych i połączeń bez ograniczeń? Aktywuj opcję nieograniczonego połączenia lub zmień swój plan taryfowy na oparty na Tobie, w którym opcja jest uwzględniona. Odwiedź BASE.be, aby uzyskać więcej informacji.
- Zmień kartę przedpłaconą na abonament miesięczny za pomocą kilku kliknięć.
- Poprawki błędów i ulepszenia wydajności.
Ogólne ulepszenia
drobne poprawki błędów
Małe poprawki błędów
Nowe logo i kilka ulepszeń
Małe usprawnienia
Możliwość przejścia na inny plan taryfowy